Full Oyun Download Merkezi - Oyun Forumu

www.playregion.com

Buradayız

oyun portalı

http://www.trgencplay.com

    MOBİWARrRrR

    Paylaş

    karaoglan

    Erkek <b>Rep Puanı</b> Rep Puanı : 0
    Saygınlık : 55
    Mesaj Sayısı : 25
    Yaş : 20
    Kayıt tarihi : 31/08/09

    Alarm MOBİWARrRrR

    Mesaj tarafından karaoglan Bir Ptsi Ağus. 31 2009, 15:41

    BARAKA


    Baraka, Mobiwar'da savaşçıların üretildiği yapıdır. Her şehir ayrı bir barakaya sahiptir ve tüm yapılarda olduğu gibi barakanın da bir seviyesi vardır. Daha gelişmiş savaşçıların üretilebilmesi için Baraka seviyesinin artırılması ön koşuldur. Baraka seviyesi yapılar menüsünün altından artırılabilir. Barakanın seviyesi arttıkça üretim hızıda artacaktır. Ön koşuları sağlanmış savaşçılar baraka menüsüne girilerek üretilebilir. Üretilen savaşçılar o şehrin barakasına eklenir. Üretimi tamamlanmış ve şehrin barakasına yerleştirilmiş savaşçılar artık göreve hazırdırlar.
    Barakada asker üretimi devam ederken üretimi iptal edebilirsiniz. Ancak bu iptal işleminin bir maliyeti vardır. Herhangi bir ünite üretimi devam ediyorken bu üretimi iptal ederseniz, mevcut üretimdeki savaşçının üretimi için harcadığınız kaynağı (altın ve yemek) geri alamazsınız. Eğer aynı anda birden fazla sipariş verdiyseniz (10 elf, 20 süvari, 2 ejderha gibi) her iptal işlemi için 1 ünitenin ücreti eksik iade edilir. Özellikle Kaos veya Ejderha gibi pahalı ünitelerin üretimini iptal ederken bu durum göz önünde bulundurulmalıdır.
    YAPILAR


    Yapılar şehirlerin gelişimini sağlayan, altın ve yemek üretiminin yapıldığı, saldırı ve savunma amaçlı ünitelerin oluşturulduğu ve benzeri işlerin gerçekleştirildiği yerlerdir. Her şehrin yapılar bölümünde o şehire ait bina seviyeleri kontrol edilir. Şehrinizdeki tüm yapıların kademe seviyelerini buradan görebilir ve yükseltebilirsiniz. Devam eden bir yapımı da bu bölümden iptal edebilirsiniz. Yapıların iptal edilmesi ile ilgili olarak bilinmesi gereken önemli bir nokta devam eden yapım iptal edildiğinde, o ana kadar bu yapının üretimi için harcanan kaynak iade edilmez. Örneğin 100 altın ve 100 yemeğe inşa edilen bir yapı %20 oranında tamamlanmışken iptal edildiğinde 80 altın ve 80 yemek iade edilir.
    Yapılar menüsünde tüm binaların seviye artırımı yapılmasına ek olarak, mağaraya asker doldurma veya dolu mağaradaki ünitelerin boşlatılması işlemleri de yapılabilir.
    Mobiwarda yapılar bir kez inşa edildikten sonra yıkılamazlar ve seviyeleri düşürülemez. Savaşlarda da zarar görmezler.
    Yapılan her yapı şehirde 1 birimlik bir alan kaplar. Arttırılan her kale seviyesi 10 birimlik ek yeni alan açılmasını sağlar.
    SAVUNMA


    Savunma ünitelerinin üretiminin yapılabildiği alandır. Savunma ünitelerinin daha kısa sürede yapılması mimar okulunun seviyesi ile ilgilidir. Mimar Okulu seviyesi ne kadar yüksekse savunma ünitelerinin üretimi de o kadar kısa sürede gerçekleşir. Aynı zamanda çoğu savunma ünitesinin ön koşulunda sur seviyesi vardır. Sur seviyesi arttıkça yeni savunma üniteleri de üretilebilir. Savunma üniteleri hareket etmezler ve sadece şehir savunmasında etkilidirler. Savaşlarda yıkılan sur savaş sonrasında belirli bir süre içinde yeniden onarılır. Savaş sonrasında zarar gören savunma üniteleri ise %50 - %70 arası bir oranda yenilenir.
    AKADEMİ


    Tekniklerin seviyelerinin ilerletilebildiği ve mevcut teknik seviyelerinin görülebildiği alandır. Akademide geliştirilen her bir teknik tüm şehirlerde geçerlidir. Akademi seviyesi binalar bölümünden yükseltilebilir. Eğer akademide mevcut bir teknik ilerletme görevi varsa o şehrin akademi seviyesi ilerletilemez ancak bu durum diğer şehirlerdeki akademi seviyelerini etkilemez. Ayrıca diğer şehirlerinizdeki akademilerinizde, farklı bir tekniği ilerletebilirsiniz. Akademi ekranında ilerletilen tüm teknikler birlikte gözlenebilir, ilerleme çubuğu mevcut akademideki tekniğin durumu hakkında bilgi verir. Diğer akademilerde ilerletilen teknikler içinse kalan süre bilgisi bulunur.
    Akademi seviyesi ne kadar yüksekse bir tekniğin tamamlanma süresi o kadar kısa olur. Herhangi bir şehrin akademisinde ilerletilen tekniğin ne kadar süreceği o şehrin akademi seviyesine bağlı olarak kısalır, diğer şehirleri etkilemez ve diğer şehirlerden etkilenmez.
    TEKNİKLER


    Akademiden görülebilen ve ilerletile tekniklerin açıklamalarını oyun içindeki bilgi ekranlarından görebilrsiniz. Tekniklerin ne şekilde ve hangi oranda etki ettiği ile ilgili detaylar şu şekildedir:

    • Okçuluk: Uzak vuruş yapan ünitelerin uzak vuruş gücünü %5 arttırır. (Elf, Pegasus, Okçu Kulesi, Balista)
    • Demircilik: Yakın vuruş yapan ünitelerin yakın vuruş gücünü %5 arttırır. (Cüce, Süvari, Ogre, Gnom, Tuzak, Muhafız)
    • Haritacılık: Tüm ünitelerin hızını %5 arttırır.
    • Büyücülük: Büyülü vuruş yapan ünitelerin büyü vuruş gücünü %5 arttırır. (Şaman, Pegasus, Ejderha, Kaos, Büyü Kalkanı)
    • Zırh: Zırh giyen ünitelerin zırh gücünü (fiziksel defans gücünü) %6 arttırır. (Kaos hariç tüm savaşçılar.)
    • Kimya: Bu tekniği kullanan ünitelerin vuruş gücünü %5 arttırır. (Mancınık, Kazancı, Mangonel)
    • Taş Ustalığı: Bu tekniği kullanan savunma ünitelerinin fiziksel savunma gücünü %6 arttırır. (Okçu Kulesi, Mangonel, Balista, Sur)
    • Sömürgecilik: Her 3 seviye arttırımı 1 ek şehir inşa etme imkanı sunar. Başkentinize ek olarak 4 Şehir daha kurabilirsiniz.
    • Gece Görüş: Gece savaşlarında ordu ve savunmanın vuruş gücü azalır. Gece görüş tekniğinin her kademesi belli bir oranda (logaritmik bir oran) bu vuruş gücünü arttırır.
    • İç Güdü: Bu tekniği kullanan ünitelerinin vuruş gücünü %5 arttırır. (Ejderha, Ogre, Kaos)
    • Tılsım: Bu tekniği kullanan ünitelerinin büyü savunma gücünü %5 arttırır. (Mancınık hariç tüm üniteler.)

    MİMAR OKULU


    İlerletilen her bir seviye Mimar okulu savunma ünitelerinin ve tüm yapıların yapım süresini %4 kısaltır.
    TAPINAK - KAHRAMANLAR


    Tapınakta kahramanlarınız varken onların seviye artırımını ve tecrübe puanlarının dağılımını buradan yapabilirsiniz. Tapınak seviyesi binalar bölümünden artırılabilir. Tapınak seviyesinin yükseltilmesi iki olayı etkiler:

    • Birincisi savaşlarda kahraman çıkma olasılığını arttırır,
    • İkincisi savaşta ölen kahramanın diriltilme süresini kısaltır.

    Her şehirdeki tapınak seviyesi kendi şehrine etki eder. Yani sadece o şehirdeki saldırı ya da savunma görevlerindeki kahraman çıkma olasılığını etkiler. Aynı şekilde o şehirdeki bir saldırı ya da savunmada ölen kahramanın diriltilme süresini belirler.
    Bir savaştan kahraman çıkabilmesi için, savaşın belli bir büyüklüğün üstünde olması gerekir. Savaşın büyüklüğü arttıkça kahraman çıkma olasılığı da artar. Büyük bir savaş, büyük ve güçleri birbirine yakın orduların yaptığı bir savaştır. Bu yüzden ordular arasındaki güç dengesi açıldıkça kahraman çıkma olasılığı da düşer. Bir oyuncunun sahip olabileceği en fazla kahraman sayısı 5’tir. Çıkan her kahraman yeni kahraman çıkma olasılığını düşürür. Bir oyuncu beş kahramana sahip olduktan sonra tapınak seviyesinin artırılması sadece diriltilme süresinin kısaltılmasını etkiler. Sonuç olarak kahraman çıkması dört ayrı durumdan etkilenir;

    • Tapınak seviyesi
    • Savaşın büyüklüğü (orduların büyüklüğü ve aralarındaki güç dengesi)
    • Kahraman sayısı

    Büyük savaşlar kahramanın daha çok tecrübe puanı kazanmasını sağlar ancak kahramanın çıktığı ilk savaş o kahramana tecrübe puanı kazandırmaz.
    MAĞARA


    Mağara şehrin içinde yer alan ve gizli bir geçitle ulaşılabilen oldukça güvenli bir yapıdır. Surlarınız yıkılıp kaleniz düşse bile mağaraki askerlerinize hiçbirşey olmaz. Kısacası mağaradaki askerler savaşa katılmazlar. Ayrıca düşmanlarınızın casus kuşları mağaradaki askerleri göremezler. Mağara seviyenizi her arttırdığınızda mağara kapasitesi 2 katına çıkar ve mağaranın doldurma boşaltma %10 azalır.
    Mağaralar elbetteki yenilmez değildirler. Cüceler mağaraları yıkabilir ancak 1. seviye mağarayı yıkmak için en az 150 cüce gerekir. Mağaralar yıkıldıktan sonra ordu savaşa yine katılmaz ve şehre kaçar. Bu nedenle mağara yıkılsa bile ordunuzun şehre dönmesi mağara boşaltma süresi kadar olur. Mağara yıkıldıktan sonra kendini onarması 24 saat sürer. Bu süre kısalmaz.
    Mağara seviyesinin her bir kademe ilerletilmesi Mağaraya %50 dayanıklılık sağlar. Yani 1 seviye mağarayı yıkmak için 150 cüce lazımken, 2. seviye mağarayı 225 cüce yıkabilir. Seviye arttıkça yıkmak için gereken cüce sayısıda aynı oranda artar.
    Saldıran oyuncunun demircilik seviyesi arttıkça mağaranın yıkılması için gereken cüce sayısı azalır. Aşağıdaki tabloda verilen cüce sayıları demircilik seviyesinin sıfır olduğu durumlar içindir. Yani aşağıdaki sayılarda belirtilen kadar cüce ile, ilgili seviyedeki mağarayı kesin olarak yıkabilirsiniz. Demircilik ne kadar yüksekse gereken cüce sayısı o kadar azalır.
    Mağara Yıkmak için gereken cüce sayısı tablosu:
    1 - 10011 - 5767
    2 - 15012 - 8.650
    3 - 22513 - 12.975
    4 - 33814 - 19.462
    5 - 50615 - 29.163
    6 - 75916 - 43.789
    7 - 113917 - 65.684
    8 - 1.70918 - 98.526
    9 - 256319 - 147.789
    10 - 3.84420 - 221.684
    Mağara Yıkmak için gereken cüce sayısı detaylı tablo
    (Demircilik seviyesine göre detaylandırılmış.)

      Forum Saati Paz Ara. 04 2016, 12:14